Vakantiespelweek Stichting Fundament

Wij zoeken kinderen die opgeleid willen worden tot detective, die in een crime lab, die je met je groep zelf gaat bouwen helpen om problemen op te lossen. In het crime lab verwerk je met behulp van de modernste apparatuur de gevonden aanwijzingen. Na je opleiding tot detective wordt je ingezet om een boevenbende op te sporen. Lijkt je dit wat;
Geef je dan op voor de spelweek die van 22 tot en met 26 juli 2019 wordt gehouden. De vakantiespelweek is voor kinderen van 5 tot en met 12 jaar. Kosten € 25,00 per kind. (de folder met daarop het inschrijfformulier wordt via de lagere scholen verspreid)
De vakantiespelweek wordt in en om het ”Zaandhoes” in de Zandbergen gehouden. Van maandag tot en met woensdag worden de kinderen ‘s morgens om 09.30 uur gebracht en ‘s middags om 16.30 uur weer opgehaald. Op donderdag blijven we met z’n allen slapen.
Vrijdagmorgen om 9:00 kunt u uw kind(eren) weer ophalen

Durf jij je op te geven voor deze fantastische week vol spanning en avontuur ?
Opgave: Van maandag 24 tot en met vrijdag 28 juni staat er zowel in ‘t Trefhuus als in ‘t Lossers hoes een bus klaar waarin je je aanmelding kunt stoppen. In de week daarna worden alle aanmeldingen verwerkt, waarbij voorrang wordt gegeven aan kinderen die niet op vakantie gaan. Je krijgt thuis bericht of je mee kunt.