Recycle Sint: Ruilen = het nieuwe kopen!

De geur van pepernoten hangt alweer geruime tijd in de lucht en pakjesavond staat bijna voor de deur. Iedereen gaat weer in de vijfde versnelling om alle cadeaus op tijd ingepakt en wel in huis te halen en dat gaat niet altijd zonder stress. Daarnaast draait de pinpas overuren en de feestmaand is al zo kostbaar. En zeg nu zelf, er is al zoveel speelgoed! Stichting Fundament organiseert daarom samen met een aantal vrijwilligers de Recycle Sint en wel op vrijdag 22 november.

Recycle Sint is een landelijk initiatief. Het concept is simpel. Je levert het speelgoed waar jouw kinderen op uitgekeken zijn in, daarvoor krijg je punten en met deze punten zoek je weer wat nieuws uit van het ingebrachte speelgoed. Wil je speelgoed alleen inbrengen? Dat mag ook. Recycle Sint is niet alleen een groen initiatief, maar ook nog eens hartstikke gezellig, slim en -niet onbelangrijk- goed voor de portemonnee.

Er zijn wel een aantal regels, zo mogen er geen knuffels ingeruild worden, spellen en puzzels moeten compleet zijn en het speelgoed moet er nog netjes uitzien. Het speelgoed dat overblijft wordt gedoneerd aan lokale goede doelen.

Wanneer: vrijdag 22 november, 16.00-17.30 uur inbrengen, 18.30-20.00 uur uitzoeken
Waar: Raadszaal van ’t Lossers hoes