Warme Kerst in onze bibliotheek met Joris’ Kerstboom

Joris’ Kerstboom staat, net als vorig jaar, van 9 t/m 24 december in de bibliotheek in ‘t Lossers hoes. Loop langs en hang voor jouw dierbare een kerstbal met kerstgedachte tussen de dennentakken!
Joris’ Kerstboom is een vertaling van het tv-programma van presentator Joris Linssen, waarin hij mensen uitnodigt stil te staan bij een bijzonder persoon en hun verhaal te delen. Joris’ Kerstboom is de plek waar je een reddende engel kan bedanken, sorry kan zeggen of een hechte vriendschap kan vieren. Ook in onze bibliotheek is in december de mogelijkheid om een mooie kerstgedachte voor iemand in de boom te hangen. En dit begint voor iedereen bij de vraag van Joris: ‘Wie zet jij in het licht?’

Hoe het werkt
In de bibliotheek in ‘t Lossers hoes staat naast Joris’ Kerstboom een tafel met 2D-kerstballen. Schrijf een mooie boodschap en/of plak een foto op de kerstbal en hang hem in de boom. Zo zet je jouw dierbare letterlijk in het licht!
Van maandag tot vrijdag van 11.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 14.00 is er een bibliotheekmedewerker aanwezig om je te helpen. Buiten deze tijden nodigen we je uit om zelf een boodschap in de boom te hangen.