Creatief fotograferen en apenkooien voor jonge mantelzorgers

Er staat weer een super leuke activiteit voor jonge mantelzorgers op het programma! Jonge mantelzorger (4-12 jaar) uit de gemeente Losser kunnen op 1 februari meedoen aan allerlei leuke sport- en spelactiviteiten en een cursus fotografie. De kinderen leren in deze cursus een super mooie foto te maken van voorwerpen die zij zelf meebrengen van huis. Je leert je eigen studio opbouwen en je studio zo in te richten dat het voorwerp er op de foto op z’n mooist uitkomt!

De middag is voor kinderen die thuis een gezinslid hebben met een langdurige ziekte, verslaving, psychische problemen of beperking. De activiteit vindt plaats op 1 februari, van 12:45-17:30 uur bij Soccerinside in Tubbergen.
Opgeven kan via jmzlosser@stichtingfundament.nl of 06-10706196

_____

Om zoveel mogelijk kinderen uit Losser op onze activiteiten te wijzen, zou het super zijn als jullie de uitnodiging doorgeven aan gezinnen, ouders of kinderen in jullie omgeving die ook jonge mantelzorger zijn. En dus zorgen voor, zich soms zorgen maken over of soms (onbewust) een beetje zorg en aandacht thuis moeten missen vanwege de ziekte, beperking, psychische problemen of verslaving van één van de ouders of een broer of zus. Dus ken je iemand waarvan je denkt dat diegene ook wel graag eens met een van onze activiteiten mee gaat, geef het dan door!