Week Zorg en Welzijn

Van 16 tot en met 21 maart is de nationale week van de Zorg en Welzijn. Fundament stelt gedurende deze week een deel van haar activiteiten in ’t Lossers hoes en Trefhuus Overdinkel open. Deze zijn in vrij toegankelijk. U kunt dan komen kijken wat Fundament biedt en of er iets bij zit voor u.

’t Lossers Hoes

Maandag 16 maart

10.30 – 12.00
Actieve Ontmoeting

Dinsdag 17 maart

9.30 – 10.15 uur
BlijFit senioren gymnastiek

09.00 – 12.00 uur
Acryl- en Olieverf schilderen

13.00 – 14.30 uur
Vrijwilligerswerk stand
Heeft u tijd over? Vindt u het leuk om iets voor een ander te betekenen? Zou u graag vrijwilligerswerk willen doen? Kom dan naar ’t Lossers Hoes en zie wat Fundament aan vrijwilligerswerk te bieden heeft.

Woensdag 18 maart

10.00 – 11.30 uur
Beleef muziek, ervaar het samen
Muziek maken is voor iedereen en muziek verbindt. Lijkt het u leuk om uw instrument weer tevoorschijn te halen en weer gezamenlijk met anderen muziek te maken? Laat u verrassen: ervaar muziek, beleef het samen.

20.15 – 21.15 uur
Hatha Yoga (aanmelden via s.schouten@stichtingfundament.nl let op: vol = vol)

Donderdag 19 maart

15.15 uur
Finale Make My Day! Leerlingen TCC Losser bedenken leuke activiteit voor ouderen. Finale wordt beoordeeld door een jury vanuit de gemeenteraad. Het winnende idee wordt uitgevoerd door de leerlingen.

10.30 – 12.00
Bijeenkomst blinden en slechtzienden
Op donderdagochtend is er van 10.30 tot 12.00 uur een bijeenkomst voor blinden en slechtzienden in ’t Lossers Hoes. Tijdens deze bijeenkomst is Sherina Schouten aanwezig, zij gaat graag met u in gesprek over wat u mist in Losser. Waar heeft u behoefte aan en hoe kan u hierin ondersteund worden. Samen komen we zeker tot mooie ideeën.

Vrijdag 20 maart

9.00 – 11.00 uur
Maak je eigen kleding

Trefhuus Overdinkel

Dinsdag 17 maart

17.00 – 19.30 uur
Kookgroep

Vrijdag 20 maart

9.00 – 10.00 uur
Yoga Dipika (aanmelden via s.schouten@stichtingfundament.nl let op: vol = vol)

Afsluiting week van Zorg en Welzijn met een culturele avond georganiseerd door Hestia.

Hestia organiseert internationale ontmoetingsavond in ’t Lossers hoes
Op vrijdag 20 maart 2020 organiseert de internationale vrouwengroep Hestia van 18.00 – 21.00 uur voor de 1e keer een sociale ontmoetingsavond in het Kulturhus ’t Lossers hoes. Elkaar ontmoeten en elkaars cultuur leren kennen is de rode draad van deze avond. Lekker eten en drinken, muziek maken, dansen en met elkaar in gesprek gaan.

De werkgroep bereidt een heerlijk buffet met gerechten uit hun land van herkomst.
De kosten zijn € 10,- per persoon inclusief kopje thee of koffie met iets lekkers, exclusief drank. Wilt U met ons meevieren meld u zich dan uiterlijk 18 maart aan. Dit kan door te bellen met Fundament 053-5369400 of aanmelden bij Joyce tel 06 – 14556331. Let op vol is vol!.

Heeft u vragen over de activiteiten of wilt u meer informatie? U kunt contact opnemen met Sherina Schouten, s.schouten@stichtingfundament.nl of 053 536 9405