Nieuw: chatten met Fundament

Normaal gesproken ontvangen wij veel mensen tijdens onze activiteiten. Dat is allemaal anders geworden en daarom zoeken we nieuwe manieren om het contact met inwoners te blijven onderhouden. We vinden het belangrijk dat iedereen met vragen of die een luisterend oor nodig heeft, terecht kan bij ons. Soms is de drempel om hulp te vragen erg hoog of vindt iemand het moeilijk om aan te geven een luisterend oor te kunnen gebruiken. Om die reden zijn wij vanaf maandag 30 maart gestart met een chatfunctie op onze website. Een medewerker van Fundament is dan beschikbaar voor een goed gesprek en mogelijke ondersteuning bij problemen. Je hoeft geen persoonsgegevens in te vullen om te kunnen chatten. De chat is dus volledig anoniem wanneer jij dit wenst.

Heb je een vraag? Wil je graag jouw hart luchten? Dat kan vanaf nu ook online.

Op de voorpagina van onze website vind je de chat. Als je er op klikt opent zich het schermpje en kun je een bericht kwijt. Een van de collega’s van Stichting Fundament is op werkdagen tussen 9.00 en 12.00 uur online om je te woord te staan.

Je kunt ook hier klikken om een chat te beginnen »