Maaltijdvoorzieningen Losser

In deze tijden is het niet voor iedereen mogelijk om zelf boodschappen te doen of om een goede maaltijd te eten. Er zijn verschillende mogelijkheden om een maaltijd te laten bezorgen. De maaltijdvoorzieningen zijn er ook in deze tijd. Zij bezorgen tot aan de voordeur. Hieronder een overzicht.

Apetito
Gaat u liever de deur niet uit? Laat dan lekker voor u koken! Met de maaltijden van Apetito is het net of u thuis uit eten gaat. Apetito bezorgt ook nu in heel Nederland heerlijke vriesverse maaltijden aan huis. U kunt op meerdere manieren bestellen uit een assortiment met ruim 130 maaltijden, voor iedere smaak wat wils. Een extra voordeel is de flexibiliteit die u heeft door de lange houdbaarheid, u eet wanneer u wilt! De maaltijden worden op een vaste dag en tijd bij u thuisbezorgd, zonder verplichtingen of abonnement.

Bestel eenvoudig op één van de volgende manieren:
www.apetito-shop.nl
tel. 0800 – 023 29 75 (gratis)

Food Connect

U heeft elke week de keuze uit een ruim aanbod van heerlijke gerechten die u zelf kunt samenstellen of al door onze koks zijn samengesteld. Heeft u een dieet? We houden er graag rekening mee!
Onze koks koken vers, gevarieerd, lekker en bewust.

Koken de koks van Food Connect uw maaltijd, dan eet u heerlijk. Wilt u meer informatie, een bestelling doorgeven of heeft u vragen, bel ons gerust via 0888 – 10 10 10

Uitgekookt

Lekker en gezond eten. Uitgekookt, ook bekend als ‘tafeltje dekje’, bezorgt dagverse maaltijden op een door u gewenst moment thuis.

www.uitgekookt.nl

Maaltijdservice

Maaltijdservice is de shop waar u smaakvolle kant-en-klaar maaltijden bereidt voor mensen die dit niet kunnen of willen doen. Met een ruime keuze uit zo’n 75 maaltijden heeft Maaltijdservice maaltijden voor iedere wens en smaak.

www.maaltijdservice.nl

Lokale aanbieders vanuit de horeca

Op Hallo Losser staat een actueel overzicht van lokale horeca ondernemers waar maaltijden besteld kunnen worden die worden bezorgd of kunnen worden afgehaald.

Hier vind je het overzicht »