Wens elkaar een fijne vrijheid!

Dit jaar is het 75 jaar geleden dat Nederland door de geallieerden is bevrijd van de Duitse bezetters. Een moment dat groots gevierd zou worden voordat het Coronavirus in ons land kwam. De vrijheid kunnen we nog steeds vieren, zij het dit jaar vanuit huis. En samen met jullie, jong en oud, willen we dit graag in beeld brengen.

Hoe vier jij de vrijheid? Maak je een mooie tekening op papier of met stoepkrijt op de straat? Draag je een bijzondere outfit? Heb je een gedicht geschreven of wil je iemand een boodschap sturen? Dans je met je ouders, broertjes en zusjes in de huiskamer of zing je een mooi lied? Maak een foto hiervan en deel deze met ons.

Dit kan door het ons te mailen op info@stichtingfundament.nl of door een post te plaatsen op facebook met daarin de hashtag #losservrij
Van alle foto inzendingen maken we 1 groot kunstwerk die we in de bibliotheek van Losser op zullen hangen. Doe je mee?