Warme Kerst in de bibliotheek met Joris’ Kerstboom

In de bibliotheekvestiging Losser staat van 10 t/m 23 december een Joris’ Kerstboom. De ‘Joris’ Kerstboom’ is gebaseerd op het KRO-NCRV tv-programma van presentator Joris Linssen waarin hij mensen uitnodigt een boodschap voor een dierbare in de boom te hangen en hun verhaal te delen. In de Bibliotheek Losser kunnen bezoekers de komende tijd hetzelfde doen.

In ruim 170 bibliotheekvestigingen door heel Nederland staat in de maand december een opgetuigde kerstboom. Bezoekers worden uitgenodigd om voor hun dierbare in het licht te zetten. Ook in Bibliotheek Losser in ’t Lossers Hoes.

Mooie kerstboodschappen

Naast de kerstboom in de bibliotheekvestiging staat een tafel met kerstballen. Deze kunnen bezoekers vullen met hun persoonlijke boodschap, een tekening of een foto van een persoon die veel voor hen betekent. Ze kunnen een reddende engel bedanken, sorry zeggen of een hechte vriendschap vieren. Zo groeit de boom uit tot een echte Joris’ Kerstboom.

Gesprek tijdens de kerst

De kerstboom vol kerstgedachten wordt een ontmoetingsplaats. Het versieren en ophangen van de kerstballen kan leiden tot mooie gesprekken bij de kerstboom. Erg waardevol voor veel mensen in de dagen voor Kerst. In Bibliotheek in ’t Lossers hoes is er tussen 10 en 21 december tussen 13.30 en 16.30 iemand aanwezig om mensen op weg te helpen en een luisterend oor te bieden.

Neem voor vragen contact op met: Stichting Fundament 053-5369400