Over muziek en dans

Creativiteit op het gebied van muziek en dans bij jong en oud (verder) ontwikkelen en een bijdrage leveren aan een samenleving die actief is, waar mensen worden samen gebracht en verbindingen worden gelegd. Dat is de missie van Fundament Muziek en Dans.

Door het volgen van muziek- en danslessen ontwikkel je je individuele talent. Plezier beleven aan musiceren en dansen, het beste uit jezelf halen, doelen stellen en bereiken, ergens voor vechten en niet te snel opgeven, dit zijn allemaal dingen die je ervaart wanneer je op les komt. Wij bieden een breed scala aan muziek- en danslessen. Ons team bestaat uit bevlogen docenten die zowel als musicus als als pedagoog veel ervaring hebben.

Naast de reguliere lessen is het ook mogelijk om bij ons in een bandje of ensemble te spelen. Want zeg nu zelf, samen musiceren is toch het allerleukste? Deze bandjes en ensembles treden vaak op tijdens verschillende evenementen in het dorp.

Fundament Muziek en Dans heeft een breed netwerk met veel samenwerkingspartners. Met de lokale harmonie- en fanfarevereningen hebben we nauw contact en organiseren we mooie projecten. Daarnaast ondersteunen we al jaren het primair onderwijs in de gemeente Losser op het gebied van muziek.

Neem eens een kijkje op onze pagina en maak nader kennis met Fundament Muziek en Dans en haar team.