Werken bij Stichting fundament

Stichting Fundament is een organisatie waar vele mensen in vele functies actief zijn. Van beroepskrachten tot stagiaires, van vakkrachten tot vrijwilligers. Kortom, Stichting Fundament is een organisatie met allerlei interessante functies.

Vrijwilligerswerk
Een onmisbare schakel binnen Stichting Fundament vormen de vele vrijwilligers die er actief zijn. Week in, week uit zijn ze met grote inzet aanwezig om alleen, in werkgroepen of samen met het personeel activiteiten te begeleiden. Alleen op deze wijze is Stichting Fundament in staat om zo’n uitgebreid aanbod samen te stellen.
Voor het komende seizoen zoeken we nog vrijwilligers voor:
– de kinderinstuif Okidoki op woensdagmiddag
– begeleiding zomerspelweek
– eenmalige en vakantie-activiteiten voor kinderen
– de Vrije Tijds Bestedingsclub voor gehandicapten
– jongerenactiviteiten
– bardienst

Hebt u belangstelling, leuke ideeën, wilt u meer informatie, neem dan contact met ons op. Kijk ook eens op de website van onze vrijwilligerscentrale.

Naast de inzet van vrijwilligers en stagiaires wordt het werk van Stichting Fundament vooral vormgegeven en uitgevoerd door professionals; sociaal cultureel werkers, administratief personeel en vakkrachten voor diverse activiteiten en cursussen.

Hieronder vindt u een overzicht van actuele vacatures. Klik op de betreffende vacature voor meer informatie.

Bestuursfunctie Stichting Fundament

Vacature bij onze partner Bibliotheek Losser